Рюкзак

РЮКЗАК 110-130 л.

18.09.2015

Маленький рада на тему рюкзаків від Четверикова Дмитра:

(особливо корисний любителям великих рюкзаків з м’яким вмістом — групові

спальники, снаряга водників тощо).

Паяльником робляться по дві дірки біля кріплення плечових лямок і з іншого боку ( зазвичай в місці де пришивається ручка — бажано щоб від цього місця була пришита вниз силова стропа ( див. малюнок)

З боку лямок протягується стрічка і пропускається поверх речей, довжина підбирається так, щоб можна було просто зрушити убік при укладанні щоб не заважала. При укладанні стрічка тягнеться так, що речі притискаються зверху, стиснення

виходить дуже сильним і завжди дає додаткове місце в рюкзаку — так і під клапан легко що-небудь класти-виймати не розслабляючи основну ємність.

Ця штука дуже актуальна для старих саморобних рюкзаків, коли ще не було товстих тканин, так і в сучасних покупних рюкзаках ( особливо з тканини типу «рюкзачка», авизент) дуже зручна.

З повагою Четвериков Дмитро

р. Ухта, Республіка Комі

Одяг, взуття, упаковка (особисте спорядження).

См. також статтю Спорядження: «Що-небудь простіше. «

Ваги одягу наведені для розміру XL. Рюкзак Взуття Полубахилы Кепка, маска

Комплект з каландра Комплект з авизента Комплект з гортексу «Друга шкіра»

Теплий трикотажний комплект WindBlock Пуховий комплект Х/Б

Шмотники Що брати з снаряги

Рюкзак

Що робити, щоб при перенесенні рюкзака не втомлювалася спина і не искривлялся хребет.

З одного боку, хороший рюкзак здорово допомагає (а точніше — не заважає) нести вантаж, тим більше, чим він досконало і зручніше, а з іншого — є «чистим

вантажем», так як його вага додається до ваги того, що необхідно нести в перші 2-3 дні, і того, що залишається на останні дні або акклиматизационное кільце.

Причому цей вагу тим більше, чим більше в рюкзаку наворотів. Є як би дві школи щодо обсягу рюкзаків і способів їх укладання. Перша вчить, що треба запихати все, що є всередину рюкзака, а потім стягувати його стяжками. Такий рюкзак, взагалі кажучи, краще захищає речі від негоди, і механічних пошкоджень, швидше збирається, більш універсальний, але зазвичай важче. Інша школа, навпаки, намагається все, що можна розташувати зовні рюкзака (килимок,

спеціальне спорядження, пушок, намет, казанки і т. д.), зменшуючи цим обсяг і вага самого рюкзака (про вагу оберігають підвісне спорядження чохлів при цьому

забувають!). Стверджується, що при такому образі дій кількість переносимих речей таке ж, що і в рюкзаках першої школи. На практиці люди з такими рюкзаками зазвичай намагаються забрати важке і необъемное спорядження. Це можна пережити, поки що таких людей не дуже багато.

Загальні рекомендації при покупці, заказывании або виготовленні рюкзака.

Як не дивно, незважаючи на достаток різних рюкзаків у продажу (як вітчизняних, так і відомих зарубіжних фірм), складно знайти серед них хоча б один рюкзак без серйозних помилок. В даний час на кожний виставлений на

продаж у Москві рюкзак припадає 3-5 грубих помилок. Тому купувати рюкзаки треба дуже уважно.

Конструктивно рюкзак включає в себе (в мінімальній конфігурації):

  1. власне мішок
  2. систему підвіски:
  3. пояс
  4. подушку під поперек
  5. лямки з плечовими відтяжками
  6. клапан
  7. кишені

Особливу увагу треба звертати на якість матеріалів і швів. Для початку варто розглянути тканина. Вона повинна бути:

капронової (чи інша синтетика) міцної (бажано авизентового плетіння, втім, це залежить від людини:

деяких насилу тримає авизент, а інші роками ходять з рюкзаком з технічного капрону) не надто важкою (тому краще все-таки не сам авизент) водонепроникною (бажано або обов’язково — вирішуйте самі. Більшість

просочень тримається один хороший похід і/або рік нечастих недільних виходів. Накатки — поміцніше).

Ємність рюкзака повинна бути зшита капроновими (трохи гірше — лавсановыми) нитками (тим товщі, ніж міцніше тканину), ДВОМА швами (тобто шви, в яких не менше двох однаково навантажених отстрочек — вітрильний, брючний, тобто запошивочный і настрочними) шириною 8-15 мм

З повагою Іван.

продовження

Детальніше про швах див. витяги з книги (В. Ю. Брінк, М. П. Бондарець, Ательє

туриста, М. Фіс, 1990).

Часто вертикальні шви (наприклад, шов між спиною і боком рюкзака) зшиті одинарним швом, або швом, в якому з кількох отстрочек навантажена тільки крайня (і вони рвуться одна за одною або рвуть тканина). Стропи, підсилюють тканина,

повинні бути пришиті до неї як слід — двома (або більше) отстрочками. Стропи між собою зшиваються 6-10

одно навантаженими рядками (наприклад, як на малюнку)

До тканини стропи і лямки пришиваються теж багатьма рядками (можна і так, як на наведеному малюнку вище), причому якщо прикладене до тканини зусилля може бути направлено в різні боки вздовж тканини, або перпендикулярно їй,

відповідно до цього і треба пришивати стропу. Наприклад, можливий варіант пришива стропи, за яку піднімають рюкзак, наведений на малюнку нижче. Такі вертикально розташовані ручки для підйому рюкзака пришивають у верхній чверті рюкзака.

Аналогічно має сенс вшивати лямки, але загини вгору і вниз краще робити сантиметрів по 5, і швів має бути ще в 2-3 рази більше (кріплення лямок постійно стирається на переходах невисокою, але періодичної навантаженням, це ж

вірно і для нижньої стропи — відтяжки лямки. Тканина при цьому корисно зміцнити з вивороту. Габаритний розмір рюкзака по ширині не повинен перевищувати 55 см — інакше

виникають складності при проході через двері вагона. Добре, якщо товщина мішка не більше 25-27 см в середньому перерізі (і не менше 20-22 см) — тоді він не так сильно тягне назад. Таким чином, орієнтовні розміри дуже великого експедиційного рюкзака

100 см на 55 см на 27 см (150 л)

великого або середнього рюкзака (хто як вважає)

80-90см на 45-50 см на 25 см (90-110 л)

середнього і малого рюкзака

50-60 см на 40-50 см на 22-25 см (44-75 л) (трекінгові, штурмові, прогулянкові моделі).

Стиль, модель, навороти повністю залежать від смаків автора-виробника.

Наведемо погляд з точки зору функціональності.

Дно (і кришку — якщо є) краще робити овальної, а не прямокутної форми.

Іноді роблять розширюються догори рюкзаки (боки і/або перед і спина рюкзака виконані у вигляді усічених конусів). Вони об’ємніше, але дещо менш технологічні і в них важче використовувати килимок в якості несучого елемента (вставляти по кільцю).

Мішок може закінчуватися вгорі традиційно — затягується тубусом, або просто кришкою на блискавці (як у валізи). Останній варіант краще оберігає від дощу, дозволяє швидше відкривати/закривати рюкзак. Бічні стяжки (заходять ще й на перед рюкзака) дозволяють регулювати об’єм мішка в 2 і більше рази і швидко збирати рюкзак з його подальшою утяжкой (правда, це гірше виходить, якщо всередину по кільцю вставлений килимок).

Стяжки краще кріпити до підсилює стропі. Пряжки на них — можна пластмасові (якщо вони якісні) — повинні в першу чергу легко затягуватися і

послаблюватися. Але поясну пряжку, наприклад, легко розчавити черевиками або кішками, так що доведеться брати запасну. Внизу мішка, з боків, корисно зробити невисокі

широкі кишеньки (під палиці, стійки, лижі та інше). Крім ручок для підйому рюкзака пришивають кільця з стропи для підвішування рюкзака до мотузки —

спини

— в області пришива лямок, з «лицьової» сторони — на відстані 5-15 см від дна і 10-20 см від верху. Пришивають згідно вищевикладених міркувань про різних можливих напрямках навантаження до підсилює строп.

Наявність на мішку кишень і клапанів залежить від особистих смаків. Плюс — зручний і швидкий доступ до їх вмісту. Мінуси — чіпляються у громадському транспорті, при витягуванні рюкзака по мотузці і просто в лісі — за кущі;

збільшують конструкцію (іноді значно). Мішок з кришкою на блискавці дозволяє обійтися без клапана, а доступ до вмісту вгорі рюкзака не гірше, ніж в клапан або кишеню.

Система підвіски в першу чергу повинна бути зручною (добре сидіти на господаря рюкзака), міцною і не повинна зминатися розрахунковим вантажем. Мабуть, тільки остання вимога, в поєднанні з бажанням (назвемо це так) перенести жахливий вага, виправдовує застосування станкових рюкзаків. «чи Не все одно,- кажуть прихильники «верстатів», — нести 70 кг або 72?» Оскільки верстат — за винятком складних композитних-титанових конструкцій — це як раз кілограма

два. Так звані м’які верстати (несучим елементом є затягнутий стяжками мішок рюкзака, який по кільцю вставлений килимок і набиті речі) зазвичай добре

витримують навантаження до 35 кг і задовільно — до 50кг. Наповнення лямок і пояси також має бути розраховане на характерну максимальне навантаження (у кого 30, а у кого і 50) — чим вона більша, тим товщі, ширше і щільніше наповнення.

Пенополиэтиленовый іжевський килимок слабенький майже для будь навантаження (в крайньому випадку можна поставити складені вдвічі щільні різновиди — сіро-сірий, сіро-рожеву), краще ставити в два рази більше щільний пінополіетилен, а ще

краще — пінополіуретан (каремат). Можна ставити до тіла більш м’який матеріал, ніж від тіла. Оптимальний розподіл навантаження: 1/3 лямки, 2/3 — пояс, тому пояс повинен бути могутніше лямок (наприклад, ширина пояса-12 см, на стегнах, лямок 8 см у верхній частині при товщині 12 мм. Така конструкція з каремат тримає до 40-45 кг). Форма пояса і лямок повинна бути такою, щоб оптимально лежати і навантажувати тіло. На даний час вважається, що пояс повинен бути таким, щоб

в застебнутому стані розташовуватися приблизно горизонтально (це означає, що його треба викроювати на стегнах загибающимся догори на 5-35 градусів в залежності

від анатомії. Це треба заздалегідь прикинути з сантиметром, викрійкою, або просто поміряти кілька готових рюкзаків). На пояс ставиться пряжка-самоскид,

яку, в цілях безпеки, легко розстебнути, причому однією рукою! Над поясом обов’язково треба зробити «поперекову подушку» — горбик на рюкзаку висотою 15-20 см і товщиною 3-5 см у вершині, але не з поролону, як це зазвичай зроблено

в покупних рюкзаках, а з тієї ж пінки. Добре підігнана «подушка» не дає рюкзаку сповзати вниз, дозволяє значно розвантажити лямки і навантажити пояс.

Складні системи підвіски на покупних рюкзаках повинні добре вам подоходить (перевіряти треба з навантаженим рюкзаком), оскільки часто їх вибір фірмою-виробником обумовлюється «красивістю», а не продуманої посадкою

по фігурі, і тільки роблять рюкзак важче на 100-400 р. Крім того, майже всі ці схеми виготовлені з поролону (!). Ви любите компреси?

Лямка ж в робочому положенні спочатку огинає шию, а потім йде під мишку. Таким чином її доцільно виконувати S — подібної форми (також згідно з анатомією). Характерні форми пояси і лямки наведені на рисунку (вигини приблизно вдвічі перебільшені для наочності). Хрестиком позначено місце пришива відтяжок плечових.

Плечові відтяжки багато кріплять до спинки рюкзака, яка при цьому витягується і в результаті система майже не полегшує перенесення рюкзака. Щоб плечові відтяжки знімали максимальну частину навантаження з плечей, необхідно, щоб вони

направлялися як можна вище. Нам сподобалася наступна система (Y — подібна схема, йде максимально високо — через верх рюкзака), яка, зокрема, повністю вирішує проблему відтягування передньої стінки рюкзака:

Самоскид 1 протягується у відповідну частину, пришиту до переду рюкзака; сама схема Y лежить на рюкзаку (під клапаном), а плечові відтяжки просмикуються в пряжки 2

схеми. Щоб не втратити таку конструкцію, кінці стропочек 3 підвертають кілька разів і застрочують після складання схеми. Є проміжний варіант між станковими і м’якими рюкзаками, відрізняються від останніх листом металу (дюралюмінію) під спиною або кількома

металевими трубками, по боках спини рюкзака. По ідеї, такі рюкзаки дозволяють комфортно носити на 10-20 кг більше м’яких, але важче на 400-700 р. і незручні в зберіганні. Вага рюкзаків залежить від розміру, малі покупні — від 1 кг

(саморобки від 500 р.), великі покупні — від 1.3 кг (саморобні від 800 р.).

Часто «буржуйські» рюкзаки (принаймні, привезені сюди) страждають тими ж недоліками, що і наші, та ще важче відсотків на 20-30, хоча і стоять в 2-5

раз дорожче.

З повагою Іван.

Думки про моделях .

Рюкзак «Атлант-130 » 130 літрів. Фірма Normal(Санкт-Петербург).*/

Серія рюкзаків призначена для походів різнихРЮКЗАК 110-130 л.
тривалість і категорій труднощі. Являють собою рюкзак,має напівжорстку анатомічну конструкцію,форма якого визначається пенополиэтиленовым каркасом, прокладеним вздовж спини. Рюкзаки мають два регулювання обсягу, вертикальну, за рахунок висувного тубуса, і горизонтальну за рахунок бічних стяжок. Клапан плаваючого

типу, Анатомічна підвісна система, що складається з плечових ременів і поясів, регулюється по висоті і дозволяє оптимально розподіляти вагу рюкзака на плечі і стегна. При необхідності, пояс з рюкзака знімається.Основний матеріал

місткості рюкзака (Nylon Oxford імпортного виробництва) водонепроникне дно з того ж матеріалу — ущільнена і стійке до стирання.Пряжки сталеві з пластиковим покриттям,що надійно захищає їх від термічних і механічних пошкоджень.

**** Виглядає цілком симпатично,але це не критерій. До речі,сайт y Normal

жахливо кривій і незручний. Добре,якщо рюкзаки y них не такі. Ось.

Рюкзак Атлант-130 фірми NORMAL, Санкт-Петербург, оглянутий сьогодні

в московському представництві неї.

Всупереч вказівці в рекламному листку, що рюкзак «напівжорсткий», рюкзак цілком

м’який. Тобто зовсім. Жодних підтримують форму деталей там немає. Взагалі, конструкція рюкзака вкрай проста — прямокутний мішок з бічними стяжками, безформний тубус, «анатомічна» підвіска. Лямки досить широкі, в міру м’які. Пояс також досить широкий, в міру м’який. Є подушки під спиною. Все зшито дуже добротно і дуже акуратно. Мішок з товстої тканини, з пластиковим покриттям зсередини.

Тепер про сумне: фурнітура там цілком ніяка — штамповані металеві пофарбовані пряжки з серії «хрін распустишь», на поясі — пластиковий замок типу

«тризуб». Одного цього достатньо, щоб рюкзак не брати.

Але цього мало. Стяжки через верх проходять _крайне_ невдало — можна вважати, що від лямок через верх рюкзак не затягується і навантаження не передається.

Підвіска майже не регулюється — лямки пришиті до мішка, так що змінити їх висоту, нахил, відстань між ними неможливо.

Пояс також не регулюється — він вставлений в кишеню внизу рюкзака, і його нахил змінити неможливо.

Ціна цього поделия — $61, що робить покупку цілком безглуздою.

Не взяв.

Калачихин Володимир

Шерп — на мій погляд ідеальний варіант. Головне — щоб з Nexusовской фурнітурою був. Цього літа у нас була закидання піша на 5 днів — Акмовские рюкзаки показали себе з кращого боку. Обов’язково потрібні лати — вони не обтяжують, зате ДУЖЕ зручні

Сімін Олександр

— Друге дно-мембрана на блискавці

— Підвал на блискавці

— Грудний фіксатор

— Зручно облягає поясний ремінь

— Бічні стяжки

— Два кріплення для льодоруба і весел

— Дві кишені в клапані

— Алюмінієві пластини з профілем, обеспечиваещие твердість, високу міцність

конструкції, ергономічність і додаткову вентиляцію спини.

***** Можу помилятися,але Cordura 1000 це дуже добре,так? Або я не прав? Ще радує Система IBC. До речі це перший рюкзак на який я натрапив і який мені сподобався. але нічого про цю фірму я не знайшов. Ні доброго ні поганого. За обсягом дуже впритул і зі скрипом.

Ризикну висловитися з приводу даної моделі.

Скажу відразу сам я його неиспользовал, але бачив в магазині, довго мацав нюхав і пробував на зуб 8-)))

По-перше тканина мені непонравилась — якщо я бачив саме ту модель.

У тій що висить у магазині тканина така ж як на моїй сумці купленої на барохолке 8-(

По друге підвісна система IBC — ну не IBC вона а злизана з подібною.

Люпучка мені непонравилась — набагато гірше, ніж у RedFox ( до речі висів у тому ж магазині — так що порівнював на місці ) і її надійність викликає великі сумніви.

Місця кріплення лямок теж як слід не підсилені.

Ну і останнє — в тому магазині поруч висять Relief, RedFox, Манарага — спосил у продовцов що краще сказали Манарага, а якщо грошей нежалко, то RedFox ( ну дійсно дорогий він )

І ще, мої новосибірські друзі, які ходили з рюкзаками Relief, кажуть що якщо такий брати, то треба відразу-ж перешивати.

Ромська Георгій

* /*»Каньен» 110К+» 110 літрів.*/

Серія «Каньен»(обидва варіанти):

— відділень 2

— кишень 2

— обсяг 110 літрів. (По-моєму замало)

— матеріал Кордура, Нейлон (Кордура ніби добре,нейлон. не впевнений)

В рюкзаках «Каньйон»,застосована система підвіски «П» (пі).Ця система включає П-подібний рухомий каркас з дюралюмінію,на який замкнута підвіска S-образних лямок з противооткидами.Лямки, що кріпляться на регулювальної «сходах» за допомогою металевої пряжки.На нижню частину П-каркаса замкнута підвіска розвантажувального поясаю П-система дозволяє налаштувати по зростанню не тільки лямки, але і пояс. Це важливо в тих випадках,коли висота спорядженого рюкзака змінюється. Два відділення (можуть з’єднуватися в одну). Внутрішній дюралевий Пі-образний каркас,армована спинка.

***** Якась система наворочена. добре чи погано. напевно без різниці.

Хоча не проходить по об’єму.

Рюкзаки фірми «Спорядження»(Санкт-Петербург)

Модель «Каньен 110К» і*/

Каньен» 110К+» 110 літрів.*/

Другий сезон ходжу з цим рюкзаком, з тих що були з посиленою спиною( чотири варіанти) на мій погляд найбільш вдалий. Тобто система підвіски лямок і пояси( кст. чесний пояс — на нього реально скидається частина ваги) дозволяє відрегулювати рюкзак під Ваш зріст і співвідношення довжина торсу/ довжина ніг.

Кордура — це правильно, вона і не дереться і не повзе, як це буває з авізент. Нейлон тільки на внутрішній стороні клапана.

А з приводу обсягу — 110 літрів саме рюкзак, а не рюкзак плюс кишені, ( знімні)плюс клапан, так що — половина ката-2 + повний набір сплавний снаряги + особисте шмаття на двох чоловік + спальник, останні два пункти правда в компрессионке + всяка паль.

Єдностей. він за паспортом важить 2000р.

Інка К.

Амированный знімний опорний пояс.Клапан об’ємнийРЮКЗАК 110-130 л.
знімний.Один особовий

кишеню.Можливе кріплення вантажу під рюкзаком і з обох бортів.Матеріал — авизент.Вага до 1400 гр.Обсяг 130 л.

СТАНКОВИЙ 100 Фірма «Спорядження»(Санкт-Петербург).*/

Аналог рюкзака «Єрмак» дюралевий каркас. знімний опорний пояс. 4 кишені.

Матеріал — нейлон,авизент.Обсяг-100 к.

***** Авизент начебто не дуже добре? За обсягом підходить. Але взагалі-то не подобається.

/*Продається в магазинах фірми «Сплав».*/

Призначений для екстремальних подорожей будь-якої категорії складності.

Жорсткий дюралевий каркас.Анатомічна система підвіски дозволяє підігнати його під особливості будь-якої фігури. Поясний ремінь рівномірно розподіляє навантаження

між плечима і попереком.Тубус для додаткового збільшення обсягу.3 зовнішніх кишені і додатковий кишеню на клапані.Бічні стяжки регулюють обсяг.

Нижні бічні кишені для кріплення довгомірних предметів.Металеві пряжки на всіх силових місцях.Непромокальне дно.Ручки для транспортування.

ОБСЯГИ: 110 л (50212) 130 л (50210)

ТКАНИНА: «Oxford 420», «Турист».

****** Тканина незрозуміло погана або хороша? Обсяг підходить. Тільки от верстат чи не застарів порівняно з анатомічної системою? Або я знову в чомусь не прав?

Народ чомусь неоднозначно поставився до цієї моделі. Хто задоволений, а хто його боїться. Але по-моєму побоюються ті, хто їм не користувався,оскільки від володарів чути лише добрі відгуки.

Рюкзак СТАНКОВИЙ РЮКЗАК. Обсяг 130 літрів. Фірма «Синтез»(Москва).*/

У моделей 130л не дуже вдала підвіска рахунок дуже великої відстані між кріпленням лямок і поясом, яке не регулюється. Тому зручний тільки для дуже високих людей — ближче до 2м зростання. У 110л варіанті такі незручності відсутні.

Штамповані з металу пряжки швидко ріжуть лямки (які досить тонкі). Необхідна додаткова обробка.

Раніше фірма Синтез не спромагалася оплавляти елементи викрійки рюкзака — наслідки очевидні. Як зараз справи — не в курсі.

В принципі верстатний тип рюкзака прощає в деякій мірі це недосконалість підвіски, а так само неправильну укладання рюкзака.

У нас весь клуб ходить такими рюкзаками 3 роки. Задоволених більше ніж незадоволених, особливо враховуючи дуже невисоку ціну.

Ilya Morkovin

AC>> Анатомічна система підвіски дозволяє

AC>> підігнати його під особливості будь-якої фігури.

Це не так. Точка закріплення лямок не має можливості переміщатися по висоті, а пояс взагалі пришитий, і не можна регулювати нахил і положення. До того ж він пришитий далеко не в нижній частині рюкзака, його нижня кромка перебуває

на долоню вище дна.

AC>> Поясний ремінь рівномірно

AC>> розподіляє навантаження між плечима і попереком.

Хрону. Крім вже згаданої неможливість змінювати його положення, він зроблений з тонкої жорсткої піни. Пам’ять стегна є всі шанси.

Кишені розташовані ззаду, на щастя, але досить дивного розміру. Я не дуже зрозумів, що туди можна покласти. Крім того, вони розташовані впритул один над іншим, і набитий верхній ускладнює доступ до нижнього. Закривається кишеня на

виту блискавку, не дуже велику. Верхній представляє собою муфту з двома дірками на затягуванні, ймовірно, для коврика в рулоні.

Калачихин Володимир.

IM>> до Речі, а скільки там Синтез коштував?

KV> Приблизно 1000руб 130-літрова модель з камуфляжної тканини «турист», і 1400

KV> — з таффеты. Хороші ціни, але я оцінив співвідношення ціна/якість як

KV> сильно гірше порівняно з удвічі більш дорогою моделлю від Рафтмастера.

Складні багатоденні походи, експедиції. Об’єм:120 л.РЮКЗАК 110-130 л.
Матеріали:Cordura.

Опис: Підвісна система IBS. Два незалежних відділення.Зручно прилеглий поясний ремінь. Бічні стяжки. Грудний фіксатор. Два кріплення для льодоруба.

Додатковий кишеня в клапані.Об’ємні бічні кишені.Зовнішні точки кріплення вантажу. Алюмінієві пластини з профілем, що забезпечують жорсткість,

високу міцність конструкції, ергономічність і додаткову вентиляцію спини.

******** Ось про цей рюкзак не знайшов взагалі нічого поганого. Всі, хто його купив

захоплено пишуть про нього в Фідо і в Мережі. Прямо-таки складається враження, що це і є ідеальна модель. Все б добре, але ціна 150$, так маленький об’єм. Хоча якщо це дійсно _ВЕЩЬ_, то обсягом можна і попуститься. Поки дивлюся в бік саме цього рюкзака. Тільки розбагатіти злегка залишилося.

Hafis Remi

Тканина — кордура. Підвіска IBC. Спина армована алюмінієвими пластинами. Два входи з можливістю зробити два відділення. Там де він контачить зі спиною і плечима — дихаюча м’яка тканина. Багато зручних дрібниць. Єдине, що мені не сподобалося — для того, щоб влізти в бічну кишеню треба розстібати

бічну стяжку.

RedFox Lhotse 100

того примірника який довелося носити (пару років тому) був слабкий можна сказати «безформний» стегновий пояс, толку від нього було мало. Таке відчуття що він з пороллона. У полунагруженном стані верхівка бовталася, для того щоб все було краще довелося клапан рюкзака просто сунути в тубус і затягнути. Для відносно високого зросту (у мене 182) недостатньо регулироваки висоти плечових ременів для того, щоб стегновий пояс був на стегнах, а не на попереку. загалом, суперечлива думка. Хороший обсяг компенсується слабким зручністю носіння в тривалому експедиційному режимі.

Hafis Remi

Рюкзак туристичний виготовляється з наступних матеріалів:РЮКЗАК 110-130 л.
шкіргалантерейна тканина (авизента) тип 5020б 5032, стропа капронова (ремінь) 25б 30б 50мм, нитки

нейлонові 70лл, 82лл, пенополіетиленові листи типу (ППЕ),пряжки металеві,пластмасові.

Конструкція рюкзака дозволяє підігнати несучу систему до індивідуальних особливостей фігури людини,зблизити центри ваги вантажу і людини, рівномірно розподілити навантаження на всі м’язи тіла,що дає можливість мандрівникам з найменшими фізичними витратами переносити важкі вантажі на великі відстані. Об’єм рюкзака змінюється за рахунок стяжки корпусу ременями і

використання тубуса, Клапан съемныйб плаваючий з кишенею. Спинка рюкзака, плечові,поясні лямки армированны пенополіетіленовие листами. Під ремені 6б10

можна укладати намети,стійки і ін. Рюкзак підганяється під людину за допомогою регулювальних ременів.Корпус рюкзака має два відсіки, розділені відстібними дном. У другий відсік рюкзака можна потрапити растегнув блискавку на корпусі 17. Рюкзак має великі розміри в зв’язку з цим,довжина плечових лямок на початку підганяється регуляторами 16. Об’єм рюкзака-150 літрів М рюкзака = М

корпус + М тубус + М клапан + М кишені.

Вага рюкзака -1,2 кг

Рюкзак туристичний виготовляється з наступних матеріалів:шкіргалантерейна тканина (авизента) тип 5020,5032,нейлонові нитки 70лл,82лл,стропа капронова

(ремінь) 25б 30 мм.,пенополіетиленові листи типу (ППЕ),пряжки металеві, пластмасові.Конструкція рюкзака дозволяє підігнати несучу систему до індивідуальних особливостей фігури людини,зблизити центри ваги вантажу і людини,рівномірно розподілити навантаження на всі м’язи тіла, що дає можливість мандрівникам з найменшими фізичними витратами переносити важкі вантажі на великі відстані. Об’єм рюкзака змінюється за рахунок стяжки корпусу ременями і використання тубуса. Знімний Клапан,плаваючий,з кишенею.

Спинка рюкзака,плечові,поясні лямки армированны пенополіетіленовие листамию, Під ремені 4 можна укладати намети,стійки і ін.Рюкзак підганяється під людину за допомогою регулювальних ременів. До ременя 5 зафіксованих у місцях його з корпусом,поверх кишені можна прив’язувати туристський килимок та ін. Об’єм рюкзака-100 літрів М рюкзака = корпус М + М тубус + М клапан + М

кармны Вага рюкзака -0.9 кг.

P. S. Ось такі варіанти. Все чим-то добрі,то погані. Поки що цікавий RedFox.

Короткий опис статті: рюкзак

Джерело: РЮКЗАК 110-130 л.

Також ви можете прочитати