Різне

Придбати VES SK-A12 в Москві, ціна на мультиварку VES SK-A12 в інтернет-магазині Електровіник.

23.09.2015

Мультиварка VES SK-A12

Відповідаємо за кожне замовлення. Зробіть його зараз.

  • Нам 12 років Ми допомогли вже 2,5 млн.

угода

Натискаючи кнопку «Завершити оформлення», Клієнт підтверджує, що прочитав, зрозумів і повністю згоден з правилами Замовлення Товарів в Інтернет-магазині «Електровіник».

Клієнт — дієздатна фізична особа, яка розміщує Замовлення на сайті http://www.electrovenik.ru є отримувачем Товару і використовує Товари, придбані на сайті http://www.electrovenik.ru. виключно для особистих потреб, не пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності.

Продавець — ТОВ «Канкорд».

Інтернет-магазин — Інтернет-сайт, що має адресу в мережі Інтернет http://www.electrovenik.ru. використовуваний Продавцем для розміщення на ньому інформації про Товари, представлених до продажу, а також умови Замовлення, оплати і доставки Замовлень Клієнтам.

Товар — будь-яка річ, не обмежена в обігу, вільно відчужувана і переходить від однієї особи до іншої за договором купівлі-продажу і представлений до продажу на Сайті.

Замовлення — запит Клієнта, створений у відповідності з правилами та процедурами Інтернет-магазину на доставку переліку Товарів, обраних на Сайті за адресою, вказаною Клієнтом.

1. Загальні положення

Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Клієнт погоджується з Умовами продажу Товарів (далі — Умови), викладеними нижче.

ці Умови продажу Товарів, що представлені на Сайті, є публічною офертою у відповідності зі ст. 435 і ч. 2 ст. 437 ГК РФ.

У своїй діяльності Інтернет-магазин керується положеннями ЦК РФ про роздрібної купівлі-продажу (§2, гол. 30), Законом РФ «ПРО захист прав споживачів» від 07.02.1992 № 2300-1, а так «Правилами продажу товарів дистанційним способом», прийнятими Постановою Уряду № 612 від 27.09.2007 у відповідності з ним, і іншими правовими актами РФ.

Клієнт зобов’язується дотримуватися цю Угоду, актуальність якого засвідчується цим документом. Угода може бути змінена Адміністрацією «Електровіник» без будь-якого спеціального повідомлення, нова редакція Угоди набирає чинності після закінчення 3 (трьох) днів з моменту її розміщення, якщо інше не передбачено новою редакцією Угоди. Чинна редакція ПС завжди знаходиться на сторінці: http://www.electrovenik.ru .

2. Конфіденційність інформації та захист персональних даних

При створенні Замовлень Клієнт надає наступну інформацію: Прізвище, Ім’я, адресу електронної пошти, телефон, адресу доставки Товару.

Надаючи свої персональні дані, Клієнт погоджується на їх обробку та дає згоду на отримання рекламно-інформаційної розсилки по Email та телефоном, в тому числі і в цілях просування Інтернет-магазином Товарів і послуг.

У випадку, якщо Клієнт не хоче отримувати розсилки Інтернет-магазину, Клієнт завжди може відмовитися від цього, перейшовши за посиланням

Інтернет-магазин «Електровіник» використовує інформацію, надану Клієнтом, виключно для:

  • реєстрації Клієнта на сайті;
  • виконання своїх зобов’язань перед Клієнтом;
  • визначення переможця в акціях і конкурсах, що проводяться Інтернет-магазином.
  • рекламно-інформаційної розсилки по електронній пошті і телефоном

Інтернет-магазин «Електровіник» зобов’язується не розголошувати отриману від Клієнта інформацію третім особам. Не вважається порушенням конфіденційності і правил роботи з персональними даними надання Інтернет-магазином «Електровіник» інформації третім особам, які діють на підставі договору з Інтернет-магазином «Електровіник», для виконання зобов’язань перед Клієнтом за виконання Замовлення і доставки Товарів Клієнту.

3. Захист Інтелектуальної власності

Вся текстова інформація і графічні зображення, які знаходяться на сайті «Електровіник», є власністю ТОВ «Канкорд».

4. Відповідальність

Інтернет-магазин «Електровіник» не несе відповідальності за точність та правильність інформації, наданої Клієнтом під час реєстрації на сайті та при створенні Замовлення.

Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Клієнту внаслідок неналежного використання Товарів, замовлених в Інтернет-магазині «Електровіник».

Товар, замовлений Клієнтом в Інтернет-магазині «Електровіник», може бути переданий Клієнту з залученням третіх осіб, з якими у ТОВ «Канкорд» оформлені договірні відносини, т.о. Інтернет — магазин «Електровіник» має право переуступати або яким-небудь іншим способом передавати свої права та обов’язки, що випливають з його відносин з Клієнтом, третім особам.

5. Замовлення Товару

Замовлення Товару може бути прийнятий одним з наступних способів:

  • Створений Клієнтом самостійно через сайт Інтернет-магазину;
  • Прийнятий і створений оператором колл-центру «Електровіник».

При цьому Інтернет-магазин інформує Клієнта про те, що Замовлення Клієнта і зобов’язання Продавця виникають у момент переходу Замовлення в статус «Оформлений», про що Інтернет-магазин інформує Клієнта через смс-повідомлення на телефонний номер, що вказується Клієнтом при створенні Замовлення, за допомогою відправлення листа на адресу електронної пошти, вказану Клієнтом при створенні Замовлення, а так ж іншим доступним чином.

Вся інформація про Товар, представлена на сайті, носить інформаційний характер і не є рекламою і не може повною мірою передавати всю інформацію про властивості і характеристики Товару.

Частина Товару представлена на Сайті через фото зразки і зображення є власністю Інтернет-магазину. Кожен фото-зразок супроводжується текстовою інформацією: артикулом, ціною, вагою і описом Товару. Якість настройки і особливості екрану комп’ютера Клієнта можуть спотворювати кольорову гаму представленого Товару. Клієнт має право звернутися в службу підтримки Інтернет-магазину за додатковою інформацією про зацікавив його Товар. На прохання Клієнта, менеджер Інтернет-магазину зобов’язаний надати (по телефону або за допомогою електронної пошти) іншу інформацію, необхідну і достатню, з точки зору Клієнта, для прийняття ним рішення про купівлю Товару.

Товар так само може мати незначні відмінності від зображення, представленого на сайті за кольором, формою і розміром.

У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед створенням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.

Клієнт Інтернет-магазину «Електровіник» усвідомлює та згоден з тим, що в ряді випадків замовлений Товар може відрізнятися від вказаного на сайті і роком випуску, але мати ідентичний зміст. Щоб уникнути непорозумінь при отриманні замовленого Товару, при створенні Замовлення Клієнту необхідно уточнити у Продавця всю необхідну йому інформацію про Товар.

Інформацію про країну-виробника Товару необхідно уточнити при Замовленні Товару.

6. Доставка та строки виконання Замовлення

Способи доставки Товарів вказані на сайті та Інтернет-магазину. Вартість Замовлення розраховується індивідуально, виходячи з габаритів і ваги Товару, адреси і обраного способу доставки. Підсумкова вартість Замовлення вказується на останньому етапі його створення.

У разі, якщо доставка Замовлення здійснюється кур’єрською службою «Електровіник», або Товар забирається з пункту самовивозу, Клієнту необхідно перевірити комплектацію Замовлення та якість товару, після чого поставити на бланку дату і підпис, підтвердивши тим самим відсутність претензій по якості, комплектації та вартості Товарів. Підпис Клієнта виключає подальші претензії до Інтернет-магазину «Електровіник».

В цілях повного виключення можливості заводського шлюбу, компанія «Електровіник» здійснює всебічну перевірку товару перед доставкою Клієнту. Можливі ситуації, в яких проведення перевірки вимагає розтину заводської упаковки.

У разі, якщо доставка Товару Клієнту здійснюється із залученням Третіх осіб, то при отриманні Товару Клієнт повинен перевірити комплектність Замовлення до моменту його оплати. Факт оплати Замовлення означає відсутність претензій по якості, комплектації та вартості Товарів.

Якщо Замовлення не був отриманий Клієнтом у встановлений строк, то дана обставина може бути розцінено як відмова Клієнта від здійснення операції купівлі-продажу, при цьому Замовлення буде анульовано Інтернет-магазином в односторонньому порядку.

щоб уникнути випадків шахрайства при врученні передплаченого Замовлення особа, яка здійснює доставку Замовлення, має право вимагати у Клієнта документ, що засвідчує особу Одержувача, а також документ, що підтверджує факт оплати Товару.

Очікуваний термін відвантаження Товару в службу доставки зазначається на сайті в картці Товару. Кінцеві терміни отримання Замовлення Клієнтом залежать від регіону доставки, обраного способу доставки і методу її одержання. Остаточний термін передачі Замовлення в службу доставки визначається в момент оформлення замовлення оператором інтернет-магазину.

Інтернет-магазин «Електровіник» докладе максимум зусиль для дотримання строків, зазначених при створенні Замовлення, однак, ці терміни є орієнтовними і можуть незначно відрізнятися в обидві сторони.

Якщо за характеристиками Товару, обраного Клієнтом при Замовленні Товару з метою його збереження при транспортуванні потрібна спеціальна упаковка, що збільшує вагу відправлення, то вартість доставки Товару для Клієнтів розраховується з урахуванням ваги упаковки.

В рідкісних випадках, при Замовленні негабаритного Товару, доставка Товару не може бути виконана способом, зазначеним Клієнтом при створенні Замовлення. Це пов’язано з можливостями компаній-перевізників і наших партнерів. При цьому Клієнту може бути запропоновано здійснити доставку іншим способом, доступним для даного виду Товару. Вартість доставки при цьому може бути перерахована. Способи доставки Товару, а так само їх вартість повідомляються Клієнта шляхом направлення листа на адресу електронної пошти, вказану Клієнтом при створенні Замовлення, а так ж іншим доступним способом. При цьому Клієнт має право відмовитися від виконання Замовлення в односторонньому порядку, повідомивши при цьому Продавця.

Якщо кількість одиниць одного Товару в Замовленні Клієнта перевищує наявну на склад Інтернет-магазину, а так само на складах у партнерів, то строки доставки можуть бути змінені в більшу сторону. Інтернет-магазин інформує Клієнта про зміну строків доставка Замовлення шляхом направлення електронного повідомлення за адресою, вказаною Клієнтом при створенні Замовлення. При цьому Клієнт має право змінити кількість позицій у Замовленні, та прийняти наявну кількість, доступне до відвантаження, або анулювати Замовлення.

Якщо Товар, замовлений Клієнтом, не може бути доставлений Клієнтові (т. к. товар закінчився у Постачальників Інтернет-магазину, або з інших причин), то Інтернет-магазин повідомляє про це Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті на адресу, вказану при створенні Замовлення. Після чого Клієнт може самостійно анулювати Замовлення через Особистий кабінет, або чекати, коли даний Товар буде доступний до відвантаження. При цьому, Інтернет-Магазин не гарантує, що цей товар буде доступний до відвантаження в майбутньому, та не несе відповідальності за шкоду, причененный Клієнту внаслідок невиконання замовлення (за винятком відповідальності, пов’язаної з поверненням Клієнту вартості повністю або частково передплаченого замовлення).

У разі, якщо Замовлення або частина Замовлення були анульовані, а Замовлення було повністю або частково оплачений, то вартість анульованого Товару на вимогу Клієнта повертається тим же способом, яким була зроблена оплата.

Якщо доставка Замовлення за адресою, вказаною Клієнтом, проведена у встановлені строки, але Замовлення не був переданий Клієнтові з його вини, подальша доставка проводиться в нові терміни, погоджені з Продавцем, після повторної оплати Клієнтом вартості послуг по доставці Товару.

При проведенні Продавцем рекламних та/або маркетингових заходів, які передбачають вкладення будь-яких листівок, буклетів, Товарів або інших об’єктів на Замовлення Клієнтів, Продавець розміщує відповідну Інформацію на Сайті або подає таку Інформацію Клієнту при створенні Замовлення. При цьому в разі якщо доставка таких матеріалів буде збільшувати вартість доставки Замовлення Клієнта, Продавець повідомляє Клієнта про це. У випадку, якщо Клієнт не зацікавлений в отриманні таких додаткових матеріалів, він може відмовитися від отримання відповідних вкладень, зробивши відповідну позначку в Корзині при створенні Замовлення. Якщо Клієнт не відмовився від отримання відповідних вкладень, такі вкладення доставляються Продавцем Клієнту одночасно з замовленими Клієнтом Товаром за рахунок Клієнта.

7. Продаж уціненого Товару.

Інтернет-магазин має право пропонувати до продажу Товар, який має недоліки, вказані в описі Товару на сайті, а також у супровідній документації до Товару. У разі виявлення Клієнтом недоліків, які не були застережені продавцем при продажу Товару, Клієнт має право пред’явити вимоги про безоплатне усунення недоліків, заміни Товару або розірвання договору, передбачені законом, якщо доведе, що недоліки виникли до передачі Товару Клієнту або з причин, які виникли до передачі.

8. Способи Оплати Товару

Ціна Товару зазначається на Сайті.

Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку, при цьому ціна на Товар у створеному Клієнтом Замовленні зміні не підлягає.

Звертаємо увагу, що деякі способи оплати мають обмеження, які залежать від обраного способу доставки Товару. Тому при створенні Замовлення Клієнту можуть бути запропоновані тільки доступні способи оплати.

При виборі одного із способів передоплати Замовлення (оплата пластиковою карткою, за допомогою систем Яндекс.Гроші і WebMoney, терміналів Елекснет і Qiwi, поштовим переказом або переказом на розрахунковий рахунок) обробка почнеться тільки після надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Інтернет-магазину. До моменту підтвердження оплати резервація Товарів не відбувається.

У випадку затримки оплати Замовлення, Інтернет-магазин не може гарантувати наявність Товару на складі. Його відсутність може призвести до незначних зрушень у графіку комплектації і доставки Замовлення.

9. Повернення Товару

9.1. Повернення Товару належної якості.

відповідно До Законом Російської Федерації про «Захист прав споживачів», Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його отримання, а після отримання Товару — протягом 7 днів. Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару. Відсутність у Клієнта зазначеного документа не позбавляє його можливості посилатися на інші докази придбання Товару у цього Продавця.

Клієнт не має право відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно купують його Клієнтом.

При відмові Клієнтом від Товару Продавець повинен повернути йому суму, сплачену Клієнтом у відповідності з договором, за винятком витрат Продавця на доставку від Клієнта повернутого Товару, не пізніше ніж через 10 днів з дати пред’явлення Клієнтом відповідної вимоги після надходження повернутого Товару на склад Продавця.

протягом 14 днів з моменту отримання Товару, Клієнт має право обміняти Товар належної якості на аналогічний Товар, якщо зазначений Товар не підійшов Клієнту за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації. Клієнт не має право обміняти Товари належної якості, вказані в Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, затвердженому Постановою Уряду РФ від 19.01.1998 № 55.

Якщо на момент звернення Клієнта з проханням обміняти Товар, аналогічний Товар відсутній у продажу у Продавця, Клієнт має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення грошових коштів, сплачених за Товар.

9.2. Повернення Товару неналежної якості.

Клієнт має право пред’явити вимоги до Продавця щодо недоліків Товару, якщо вони виявлені протягом гарантійного строку або строку придатності. Якщо виявлені недоліки Товару, щодо якого гарантійні терміни або терміни придатності не встановлені, Клієнт має право пред’явити вимоги щодо недоліків Товару в розумний строк, але в межах 2 років з дня передачі його Клієнту.

Клієнт має право повернути Товар неналежної якості Виробника або Продавця та вимагати повернення сплачених грошей. Клієнт також може зажадати заміни Товару неналежної якості або усунення недоліків. При цьому стосовно технічно складних і дорогих Товарів ці вимоги Клієнта підлягають задоволенню у разі виявлення істотних недоліків.

У разі відмови Клієнта від договору і пред’явлення вимоги про повернення сплаченої за Товар грошової суми, вартість Товару підлягає поверненню Клієнту протягом 10 днів з моменту отримання Продавцем письмової заяви Клієнта.

10. Повернення грошових коштів

Грошові кошти, що підлягають поверненню Клієнту, повертаються Клієнту способом, застосованим Клієнтом при оплаті Товарів. Повернення коштів здійснюється за письмовою заявою Клієнта на реквізити, вказані Клієнтом.

в Редакції угоди від 6 вересня 2012 року.

Короткий опис статті: мультиварка ves sk-a12

Джерело: Придбати VES SK-A12 в Москві, ціна на мультиварку VES SK-A12 в інтернет-магазині Електровіник.

Також ви можете прочитати