Захист для роликів

Правила безпечного катання на роликах . Абетка безпеки

02.08.2015

Правила безпечного катання на роликах
Ніколи не катайтеся на роликах по калюжах і піску!

Це ВБИВАЄ ваші ролики. Вода, бруд і пісок потрапляють в підшипники, забиваються під платформу, створюють додаткове тертя і виводять з ладу ходову частину. Після того, як ви гарно з бризками пролетелись по калюжі, достатньо почекати два-три години і ви не зможете провернути колеса на роликах! Що ж робити, якщо перед вами калюжа, бруд або пісок, а проїхати треба. ПРОЙДІТЬ ПІШКИ! Так щоб колеса не прокручувалися. Це, звичайно, повільно і незручно, але зате ролики не закрутять у ходову частину ні воду, ні пісок. Після проходження грюкніть колесами пару раз про тверду поверхню, щоб струсити налипшие «шкідливості».

Якщо ж ви все-таки проїхалися по калюжі, підкажу Вам два способи як вийти «сухим» з цієї ситуації. Перший — найдієвіший, це розібрати всю ходову частину, прочистити її і змастити підшипники на роликах. Другий спосіб не стовідсотковий, і вимагає сухого асфальту і навичок швидкісного катання. Потрібно протягом 15-20 хвилин створювати максимальну навантаження на ходову частину і змусити підшипники «загостритися червоного». В цьому випадку вода випарується і не встигне зробити свого «брудного» справи.

Дотримуйтеся обережності на мокрому асфальті!

Покататися на роликах по вологому (не плутати з калюжами) або «розплавленого» асфальту можна. АЛЕ… це вимагає певних навичок і, як правило, не приносить задоволення.

У випадку з вологими поверхнями проблема полягає у відсутності роликів зчеплення коліс з дорогою. Тут краще не робити різких маневрів і рухів. Приготуйтеся до того, що ноги будуть прослизати. Так само максимальна увага повинна бути приділена переміщення центру ваги з однієї ноги на іншу. На відміну від нормального катання, при переміщенні на роликах по слизьких поверхнях амплітуда рухів тіла повинна бути менше.

При їзді по «залипающим» поверхням треба бути готовим до того, що ноги загальмуються і Вас кине вперед. Мабуть, найкращим способом виходу з подібної ситуації — це перехід з розкачування на біг, колеса гірше крутяться, і відштовхуватися Вам буде простіше.

Катаючись на роликах, контролюйте швидкість і свої рухи!

Треба визнати, що на високих швидкостях з роликами впоратися складніше, ніж з велосипедом або гірськими лижами. На швидкості понад 40-50 км на годину вже практично неможливо здійснювати різкі маневри і гальмування. Тому краще заздалегідь зважити можливі перешкоди на майбутньому маршруті і визначитися з допустимою швидкістю руху.

Якщо Ви ще не зовсім освоїлися з гальмуванням і скиданням швидкості, то краще котитися В ГОРУ, ніж з гори. А ще краще, знайти рівну площадку і навчитися гальмувати на роликах .

При катанні на роликах, одягайте захист!

Хтось вважає, що це не модно… Комусь це незручно… Хтось сподівається на свій здоровий організм…

Але з Асфальтом і Швидкістю жарти погані! З одним падінням, міцний організм може і впорається, але від частих падінь, починаються зміни в структурі кісток, зв’язок і тканин, що погано позначиться на Вашому здоров’ї в майбутньому.

А рішення елементарно — просто надіньте захист для роликів! Це допоможе вам впевненіше почувати себе при русі. Найчастіше використовуються наколінники і «руки», якщо ж Ви не впевнені в собі, одягніть ще і налокітники. А якщо Ви людина взагалі непередбачуваний, тоді і шолом для роликів вам не завадить:)

Для катання в рампі повний комплект захисту — просто необхідний. І тут вже, крім жартів, шолом обов’язково треба одягати.

Правильне падіння — це падіння вперед!

Справа в тому, що вперед зручніше падати і на це розрахована вся захисна екіпіровка. Навіть без захисту, вам буде простіше пом’якшити падіння, якщо воно буде вперед — на руки і ноги. Падіння ж тому представляє велику небезпеку для Вашого організму, а саме хребта і, не дай Бог, потилиці.

Тримайте рівновагу і не бійтеся падіння!

Однією з причин, по якій діти швидше опановують технікою катання на роликах, є те, що вони більш звичні до падіння, і відповідно менше бояться впасти.

З роллерской практики ВСІ падіння відбуваються тому, що людина піддається впливу страху і розслабляється (або навпаки сильно закрепощается). Досвідчені ролери, які вже зуміли відсунути страх перед падінням на задній план, примудряються залишатися на ногах в зовсім, здавалося б, безвихідних ситуаціях. Потенціал людини, не менше ніж у кішки, і він завжди при бажанні може приземлитися «на лапи». Так що краще думати про те, ЯК ПРОЇХАТИ, ніж про те, як би не впасти. Примусьте своє тіло працювати!

Нахил тіла — завжди вперед!

При катанні на роликах дуже важливо завжди трохи нахилятися вперед. Це правило техніки катання, однаково і для початківців, і для професіоналів. Справа в тому, що при втраті рівноваги і дотримуючи це правило, Ви спровокуєте правильне падіння — вперед.

Навіть при ходьбі пішки людина трохи нахиляється вперед. Чим більше ви захочете вичавити зі своїх роликів, тим сильніше треба буде нахилитися. І для досягнення високої швидкості, і при стрибку, і при маневрах, і особливо це важливо початківцям ролерам, для набуття рівноваги.

Одна нога завжди на півролика попереду іншого!

Також як і нахил вперед, розташування ніг «одна трохи спереду» є вимогою правильної стійки ролера. Така позиція дозволяє грамотно розташувати центр тяжіння і виконує наступні функції:

    дозволяє утримувати рівновагу, уникаючи завалювання перекидання вперед і назад за рахунок збільшеної стійкості, допомагає уникнути падіння від попадання сторонніх предметів під «провідне» колесо одного з роликів.

Таке положення ніг істотно полегшує відновлення рівноваги після стрибка. Правда, існують і винятки, коли для здійснення специфічних трюків ноги на деякий час повинні прийняти інше положення.

Ноги — завжди напівзігнуті і працюють як амортизатори!

«М’які» в колінах ноги — запорука успіху вашого катання. На прямих ногах дуже складно відреагувати на несподівані дорожні ситуації. Основна функція зігнутих ніг — це контроль ходу роликів і правильне позиціонування центру тяжіння, що допомагає уникнути завалювання тіла в сторони.

Уявіть собі, що ваше тіло — лімузин, а ноги — його амортизатори, не дозволяють дорожніх нерівностей розгойдувати «цінний вантаж». Ці навички допоможуть вам впевненіше себе почувати на складних ділянках дороги і бути готовими до різких змін обставин.

Завжди акуратно застібайте ролики!

Краще всього затягувати ролики на максимум, щоб вони міцно тримали ногу, але при цьому не тиснули боляче. Таким чином, ролик стає продовженням вашої ноги, розвантажуються деякі види м’язів, і вам буде простіше контролювати рівновагу і здійснювати маневри.

Розслаблене кріплення застосовується тільки при спокійному катанні без перешкод і несподіванок для більш м’якого і комфортного обхвату ноги.

Особливе місце у цьому питанні займає агресивне катання, так як під різні трюки, ролери по-різному застібають кріплення.

Обережно — ДІТИ!

Діти, як відомо, найніжніші квіти життя… вони ж самі непередбачувані учасники дорожнього руху. Необхідно дотримуватися підвищеної обережності проїжджаючи повз дитини, будь він пішоходом або ролером. Їх реакція на вас може бути абсолютно неординарною, аж до ненавмисного запрыгивания під колеса.

Машини, велосипедисти, пішоходи та інші наші «сусіди»

Рухаючись по дорозі поруч з машинами, велосипедистами, пішоходами та іншими учасниками дорожнього руху, важливо усвідомлювати, що швидкість і манера проходження перешкод у дорожніх умовах у всіх буде різна. Відповідно заздалегідь прораховуйте свою траєкторію руху з урахуванням можливої поведінки ваших «сусідів по вулиці» або їх раптової появи на проїжджій частині.

Іноді, навіть в простих ситуаціях знаходження поруч з велосипедистами, ролери примудряються встромити свої колеса на спиці сусіда, що часто служить джерелом серйозних травм для обох. Також рухаючись поряд з машиною не потрібно сподіватися на те, що «у неї гальма краще».

Короткий опис статті: захист для роликів

Джерело: Правила безпечного катання на роликах | Абетка безпеки

Також ви можете прочитати