Продам ролики

Бізнес-трейлер як потужний інструмент продажу . Хороші новини .

31.07.2015

Бізнес-трейлер як потужний інструмент продажів

Як правильно донести свою пропозицію до цільової аудиторії буквально за 1 хвилину? Що дозволяє збільшити конверсію з особистих зустрічей в 3 рази? Ні для кого не секрет, що в цьому вам може допомогти рекламний ролик. Але: ролик ролику ворожнечу.

А чи знаєте ви, що: 95% роликів абсолютно не ефективні, марні і не викликають інтересу. Власники бізнесів витрачають сотні тисяч на рекламні ролики, відеопрезентації, а в результаті отримують конверсію в 0,005% і даремно зливають бюджет. Статистика невтішна.

95% роликів абсолютно не ефективні, марні і не викликають інтересу

Всіх, і рекламістів, і підприємців, мучать 3 питання: як привернути до вашого відео максимальна кількість переглядів у Мережі; як спрогнозувати цільової охоплення і кількість переглядів; як відрізнити продає ролик від ролика в стилі «гроші на вітер».

Сьогодні разом з підприємцем, засновником агентства відеореклами «Welcome Rolik» і формату бізнес-трейлерів, випускником Інтенсиву та Коучингу, учасником Майстер Групи, постійним спікером майстер-класів Антоном Філіпповим, дізнаємося, як створити конверсійний ролик — бізнес-трейлер. У Антона Філіппова в послужному списку:

  • 7 років в області організації виробництва рекламних ТБ-роликів і відеопрезентацій, розміщення та просування контенту в ЗМІ.
  • Більше 120 успішно реалізованих рекламних проектів.
  • Основні клієнти: «Білайн», «Finn Flare», «Bridgestone», «ТНК», «Swatch Group», «Blackberry», «Power Technologies», ДК «ПІК», «ASBIS», «MillerTV», «Moscow Design Week», «Олимпикстар», «Молода Гвардія Єдиної Росії», «Московська Обласна Дума» та багато інших.

За стилем всі ролики діляться на:

  • іміджеві
  • рекламні
  • вірусні

Онлайн-трафік:

• продуктове відео (підходить для інтернет-магазину).

Виступає, як в звичайному магазині вітрина, а значить, робить процес вибору товару і купівлі максимально прозорим і вселяє довіру. В середньому збільшує конверсію сайту на 30%.

• відеозвіт (наприклад, видеоотзыв в БМ)

Офлайн-трафік:

• корпоративний фільм

• навчальний фільм

Ідеальний для компаній, в яких велика плинність кадрів. Відео допомагає скоротити витрати на навчання співробітників. Наприклад, для регіональних ресторанів Макдональдс.

Головні переваги бізнес-трейлери

• Це відеоролик, що складається з найбільш видовищних фрагментів, влучно описують переваги компанії або її продукту.

• Неназойливая і, разом з тим, яскрава і запам’ятовується форма розповіді.

• Короткий, цікавий і гранично зрозумілий калейдоскоп смислів з єдиною суттю.

• «Живий» продавець, який буде продавати багато років, перетворюючи ваш цільовий трафік заявки, не докладаючи зусиль!

Як створити конверсійний ролик?

  • Показати УТП.
  • Здивувати.
  • Пам’ятати про аудиторію.
  • Провести по своєму офісу, показати всі етапи від заявки до доставки.

Бізнес-трейлери поділяються за «теплоті» клієнта:

1-хвилинні ролики для залучення холодного трафіку;

3-хвилинні презентації, створені за тим же принципом для теплого трафіку;

Більше 3-х хвилин ролики для клієнтів, лояльних до бренду.

Структура сценарію

Для початку осмисліть та сформулюйте проблему, за рішенням якої користувач прийде до вас. У своєму ролику ви повинні продавати вирішення проблеми глядача. Весь ролик повинен бути побудований навколо проблеми і показу її рішення.

Нікому нецікаво знати, які особливості є у вашого продукту або чому він унікальніше інших, таких же унікальних продуктів. Вам необхідно показати глядачеві, що його проблема вирішується ось цим способом за допомогою ось цього інструменту. Все, що залишиться зробити глядачеві, — це підійти і взяти цей інструмент.

Резюме: концентруйтеся на вирішенні проблеми і переваги, а не на особливостях. Продавайте дірку в стіні, а не дриль. Детальніше про виокремлення основних смислів тут .

Весь ролик повинен бути побудований навколо проблеми і показу її рішення

Коли вам стало ясно, що говорити глядачеві, настав час визначитися з тим, як це говорити.

П’ять блоків сценарію

Рекомендується розбити сценарій на п’ять логічних послідовних блоків:

Фіксація — Відволікання Команда — Догляд — Стоп (скорочено — фокус).

1 Етап. Фіксація

Початок ролика. Захопіть і зафіксуйте увагу глядача в перші п’ять секунд ролика. Краще всього для цього підійде команда типу « Виріши » « имя_проблемы » з допомогою « назва продукту » .

Наприклад:

Створюйте барвисті слайд-шоу з ваших фотографій з ФотоШоу…

Якщо проблема дійсно хвилює глядача — він залишиться з вами і подивиться ще, як мінімум, наступні двадцять секунд ролика.

2 Етап. Відволікання

Гуру НЛП вчать: « відверніть свідомість і несвідоме залишиться відкритим до вашим командам ». Якщо після фіксації уваги піднести глядачеві який-небудь факт, то рівень довіри до ролика зросте.

Наприклад:

Основа будь-якого успішного онлайн бізнесу — висока позиція в пошуковій видачі…

Або:

В сучасному світі для того, щоб вести бізнес, більше немає необхідності збирати людей в одному офісі.

Подивіться приклад. Після цього необхідно закріпити інтерес глядача і детально описати проблему, за рішенням якої він до вас прийшов. Альтернативний варіант — можна показати ідеальний образ того, чим міг би володіти глядач.

3 Етап. Команда

Коли глядач вже зрозумів, що ця проблема збігається з його проблемою, саме час підказати йому рішення, яке полягає в « назва продукту » .

Наприклад:

Для швидкого перекладу невеликих текстів використовуйте Alconost Nitro — живий онлайн-перекладач, який дозволить вам…

Щоб оцінити унікальність ваших текстів використовуйте Plagiarism Detector.

Красивий логотип, пара рядків тексту, які говорять, що робить продукт — ось те, що потрібно для цього етапу. Тепер глядач знає, що його проблема може бути вирішена, і нам залишається тільки показати, як саме. Для цього зазвичай використовуються відеокадри, що показують конкретні дії користувача.

Продає ролик — це необучающая програма, тут не повинно бути довгих пояснень, як саме користуватися продуктом

Важливо:

• Усі дії повинні бути максимально прості і зрозумілі.

• Шлях до вирішення проблеми має бути коротким (3-4 кроки) і однозначним.

Продає ролик — це необучающая програма, тут не повинно бути довгих пояснень, як саме користуватися продуктом.

Все, глядач ваш: він вже знає, що робити, щоб його проблема виявилася вирішеною. Давайте ми трохи відірвемо його, дамо трохи відпочити, зробимо невелику емоційну паузу. Тут необхідно розповісти про особливості продукту, про всяких корисних круто, якщо ще і безкоштовні!) акціях, пропонованих продуктом.

Щоб зробити трамплін перед мотивуючим фіналом, не забудьте резюмувати рішення проблеми і розповісти глядачеві про переваги, одержуваних від використання продукту: Таким чином, « назва продукту » не тільки допоможе вам вирішити « имя_проблемы ». але і дозволить « преимущество1 ». « преимущество2 ». « преимущество3 » .

Останні секунди ролика повинні закликати користувача зробити потрібну дію: відвідати сайт, скачати пробну версію, купити продукт, зареєструватися в системі, написати лист, заповнити форму замовлення, зв’язатися з менеджером і т. п.

Наприклад:

Зареєструйтесь і почніть користуватися сервісом абсолютно безкоштовно прямо зараз!

Все, сценарій готовий. Залишається тільки зняти з нього класний ролик, який принесе вам тонни відвідувань, завантажень, реєстрацій і вселенського щастя.

P. S. Концентруйтеся, не розпорошуйтеся.

Одне рішення проблеми — один ролик

Якщо ваш продукт вирішує кілька проблем — робіть кілька роликів. Адже краще мати кілька продають роликів, ніж один непродающий.

У наступній статті ви дізнаєтеся, як посіяти ваш ролик в соц. мережах і підірвати Інтернет переглядами.

Діліться своїми коментарями, враженнями і історіями застосування інструментів!

Короткий опис статті: продам ролики

Джерело: Бізнес-трейлер як потужний інструмент продажів | Хороші новини | Офіційний сайт

Також ви можете прочитати